Algemene Verkoopsvoorwaarden

The Booking Agency

Algemene Verkoopsvoorwaarden ticketverkoop en aanverwanten (01/06/2021)


Deze voorwaarden zijn van toepassing op ticketverkoop en aanverwanten door The Booking Agency. De persoon die de aankoop doet, wordt als enige koper beschouwd. Enkel hij is gebonden tot de betaling, zelfs wanneer de tickets aan een derde moeten worden geleverd. Tickets mogen in geen geval doorverkocht worden aan derden, evenmin in commerciële relatie aan derden worden overgemaakt. De persoon die de aankoop via deze website doet, aanvaardt hierbij de verkoopsvoorwaarden wanneer de betaling van een bestelling plaatsvindt.



1.    1. Plaatsen van een bestelling

Tickets voor de activiteiten kan je bestellen op www.thebookingagency.be of via de website van de partners. Na betaling ontvang je een mail met de tickets in pdf-formaat of via smartphone. Gelieve spam of ongewenste mails na te kijken, wanneer je de tickets niet ontvangt in je standaard mailbox. Kan je de tickets niet terugvinden, gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen. Mogelijk is er iets verkeerd gelopen tijdens de boeking. Indien je ervoor koos de tickets per post toegestuurd te krijgen, wordt hiervoor een verzendingskost aangerekend. (zie  1.4  Levering  &  1. 6. Verzendkosten)


1.    2. Ticket Fee

Bovenop de geldende ticketprijzen wordt steeds 1,25 EUR reservatiekost per ticket toegepast.

 

1.    3. Betaling

Mollie Payments is onze partner op het gebied van online betalingen. Zij staat bekend om haar jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de snelle en veilige afhandeling van betalingen voor een groot aantal webshops.

Bij een betaling met bankkaart is er sprake van onmiddellijke betaling. Je ontvangt meteen een bevestigingsmail met daarin een link (zwarte balk) waarmee je je e-tickets kan downloaden.

Bij betaling per overschrijving ontvang je eerst een mail met de gedetailleerde betaalgegevens. Betalingen per overschrijving dienen op de rekening van Mollie Payments te zijn bijgeschreven binnen een periode van 10 dagen. De verwerking van een overschrijving neemt ongeveer 3-4 werkdagen in beslag. Tijdens officiële feestdagen en weekends vinden er geen betalingsverwerkingen plaats; hou hier dus rekening mee. Na ontvangst van je betaling wordt automatisch een bevestigingsmail verzonden met daarin een link (zwarte balk) waarmee je je e-tickets kan downloaden.


1.    4. Levering

e-ticket (PDF of smartphone)

Na betaling krijg je de tickets als PDF in je mailbox. Deze druk je af en breng je mee naar de voorstelling of activiteit. Een e-ticket bevat een code en kan slechts één keer gescand worden. Deze is uniek per ticket. Een kopie maken heeft bijgevolg geen zin. Van zodra fraude geconstateerd wordt, zal dit juridisch vervolgd worden. Om je e-tickets af te kunnen drukken moet je beschikken over een PDF-reader. Deze software kan je gratis op het internet vinden. Bij het afdrukken van e-tickets zorg je voor een duidelijke afdruk (op wit papier). Bij een slechte afdruk kan de QR-code mogelijks niet gelezen worden door de scanner. Indien je je ticket op je smartphone laat leveren, moet je het niet printen. We scannen dan rechtstreeks van je smartphone.


1.    5. Terugbetaling

Wanneer je betaald hebt, is je reservatie definitief. Kijk je bestelling dus goed na alvorens te betalen. Nadien zijn geen wisselingen, enkel nog bijbestellingen mogelijk. Betaalde kaarten worden niet terugbetaald, omgeruild of vervangen uitgezonderd wanneer een voorstelling wordt afgelast. Het programma, de bezetting, de locatie en de datum van de voorstellingen kunnen wijzigingen ondergaan. We houden je steeds zo correct mogelijk op de hoogte. Reservatie- en/of verzendingskosten worden niet terugbetaald. Het verzakingsrecht is niet van toepassing aangezien de dienst, c.q. de reservering van tickets, onmiddellijk wordt uitgevoerd. Terugbetaling omwille van niet-aangekomen tickets via de post is eveneens niet mogelijk.


1.    6. Verzendkosten

Op e-tickets worden geen kosten aangerekend voor verzending. Wanneer tickets per post verzonden worden, wordt er 1,50 EUR per bestelling aangerekend.


1.    7. Opvolgen bestelling

Voor informatie over je bestelling kan je steeds terecht bij The Booking Agency. Contactgegevens vind je onderaan.

.

1.    8. Klachten

Bij eventuele klachten verzoeken we deze te sturen naar The Booking Agency (contactgegevens onderaan). Formuleer klaar en duidelijk je klacht. Geef indien mogelijk zoveel mogelijk gegevens zoals naam of ticketmail.


1.    9. Algemeen

Bij geschillen zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Brugge bevoegd. Beide partijen aanvaarden in hun onderlinge relaties uitdrukkelijk e-mail en fax als bewijsmiddel. De niet-uitoefening door The Booking Agency van rechten zoals bepaald in deze verkoopsvoorwaarden kan niet beschouwd worden als een afstand van het recht dit wel te doen in de toekomst. The Booking Agency heeft het recht deze verkoopsvoorwaarden op elk ogenblik en zonder voorafgaandelijke verwittiging te wijzigen. De datum waarop deze gewijzigde voorwaarden van kracht worden staat steeds vermeld in de titel.


1.    10. Privacybeleid

Bij een informatieaanvraag worden je persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van The Booking Agency, conform de bepalingen van de wet van 8 december 1992 betreffende de bescherming van je privéleven. Ze worden enkel gebruikt om je op de hoogte te houden van de activiteiten van The Booking Agency en partners en worden niet doorgegeven aan derden. Je hebt uiteraard het recht je persoonlijke gegevens op te vragen en eventuele fouten te laten verbeteren.


1.    11. Contactgegevens

The Booking Agency
Dahlialaan 10
8400 Oostende

tickets@thebookingagency.be

www.thebookingagency.be




Share by: